ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Κυριακή 10 Ιουνίου 2018

Η δημοσιογραφική έρευνα σε κίνδυνο!

του Χριστόφορου Κάσδαγλη

Περίμενα το τηλεφώνημα Ζάεφ στον κ. Τσίπρα, όταν ξαφνικά χτύπησε το δικό μου τηλέφωνο.
Στην άλλη άκρη της γραμμής ήταν κυρία που γνώριζε το όνομά μου και την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας όπου είμαι συνδρομητής και ζητούσε να πληροφορηθεί λεπτομέρειες γύρω από τη σύμβασή μου μ’ αυτήν.
Με ενοχλούν τέτοιου είδους κλήσεις, οπότε τη ρώτησα ποια είναι και τι θέλει. Μου ανέφερε το όνομα άλλης τηλεφωνικής εταιρείας όπου.. εργάζεται, για λογαριασμό της οποίας ήθελε να μου κάνει ορισμένες προτάσεις.
Τη ρώτησα αν έχει υπόψη της τις νέες ευρωπαϊκές διατάξεις για τα προσωπικά δεδομένα (GDPR). Κάτι άρχισε να ψελλίζει, αλλά το σκέφτηκε καλύτερα και προτίμησε να τερματίσει απότομα τη συνδιάλεξη.
Αυτά είναι τα καλά νέα. Διαθέτουμε τώρα ένα όπλο ώστε να αποκρούουμε αρκετές από τις  ανεπιθύμητες κλήσεις. Μακάρι να βρεθεί τρόπος για την αποφυγή τηλεφωνικών οχλήσεων και από τράπεζες, αν και το θεωρώ απίθανο.
Ωστόσο, το νέο καθεστώς έχει και παρενέργειες... (διαβάστε τη συνέχεια στο kasdaglis.wordpress ΕΔΩ)