ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Τετάρτη 6 Δεκεμβρίου 2017

Η Αννα Κορακάκη διαψεύδει τα περί Survivor

«Διαψεύδω κατηγορηματικά, όχι μόνο τη συμμετοχή μου στο Survivor 2, αλλά και το ότι μου έχει γίνει καν πρόταση. Ποτέ μέχρι σήμερα, έμμεσα ή άμεσα, επίσημα ή ανεπίσημα, δεν μου έγινε πρόταση επ’ αυτού, από κανένα. Φυσικά, όλο αυτό αναπαράγεται αδιάκοπα, χωρίς κανείς να σκεφτεί να διασταυρώσει αυτή την είδηση με την άμεσα εμπλεκόμενη εμένα».  Η Ολυμπιονίκης Αννα Κορακάκη μέσα από τον λογαριασμό της στο Instagram και με τα παραπάνω λόγια διέψευσε κατηγορηματικά ρεπορτάζ του «Ελεύθερου Τύπου», που την ήθελε να συμμετέχει στο ριάλιτι του ΣΚΑΪ Survivor 2.
«Όσο είμαι εν ενεργεία αθλήτρια,.. κάνοντας πρωταθλητισμό σε υψηλό επίπεδο, δε θα με δείτε ποτέ στο συγκεκριμένο ή αντίστοιχο παιχνίδι επιβίωσης», έγραψε η Κορακάκη που συμπλήρωσε:
«Ελπίζω αυτή η ανάρτηση αλήθειας, να αναπαραχθεί το ίδιο -αν όχι περισσότερο- όσο η ψευδής είδηση, χωρίς τους τίτλους «οργισμένη, έξαλλη ολυμπιονίκης» που επίσης δεν ευσταθούν. Πιστεύω πως πρέπει να αποκαταστήσω απλώς μία αλήθεια που αξίζει να γνωρίζουν -τουλάχιστον- οι τόσοι άνθρωποι που με στηρίζουν και δεν τυχαίνει να με γνωρίζουν προσωπικά.»