ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2017

Κώστας Μπακογιάννης: Ναι, έχω κάνει «μπάφο»

Απέναντι από τον Τσολιά της Ελληνοφρένειας βρέθηκε το βράδυ της Τρίτης ο περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, Κώστας Μπακογιάννης.
Ο πολιτικός αναφέρθηκε στα μελλοντικά του σχέδια και με αυτοσαρκασμό και χιούμορ μίλησε ανοιχτά για πολλά προσωπικά του θέματα. Ενδιαφέρον είχαν οι δηλώσεις του σχετικά με την άδεια στον Δ. Κουφοντίνα και η απάντηση του στην ερώτηση του Τσολιά της Ελληνοφρενειας για το εάν έχει δοκιμάσει «μπάφο». Δείτε κάποιες από τις ερωταπαντήσεις:
- Θα γίνει πρωθυπουργός ο Κυριάκος;
Εννοείται και πιστεύω ότι θα γίνει και πολύ καλός πρωθυπουργός.
- Σου έχει γνωρίσει τον εξωγήινο που του μιλάει στον Υμηττό;..

Τον εξωγήινο στον Υμηττό; Όχι δεν τον έχω γνωρίσει.
- Είσαι ο επόμενος πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας;
Τι σχέση έχω εγώ με αυτό; Το επώνυμο είναι και δεν είναι εισιτήριο. Υπάρχουν άνθρωποι που σε βλέπουν θετικά και πολλοί που σε βλέπουν με δυσπιστία και λένε “Καλώς το σίχαμα”.. Από μικρός προτιμώ να κάνω τη ζωή μου σαν να είμαι ο μπαμπάς του Παύλου παρά ο γιος του Παύλου. Είμαι τρελά υπερήφανος για την οικογένειά μου.
- Μπάφο έχεις κάνει;
Ναι, Ναι λοιπόν είναι αλήθεια.
- Κάνεις ακόμα;
Όχι
- Στα οικογενειακά τραπέζια;

Έχω αισθανθεί μερικές φορές την ανάγκη! (γελώντας)
- Αν συναντούσες τον Έκτορα Κουφοντίνα τι θα του έλεγες;
Δεν ξέρω αν θα μπορούσα να το διαχειριστώ αυτό, αυτή τη στιγμή.
- Για την άδεια του Δημήτρη Κουφοντίνα;
Με εξοργίζει σε όλα τα επίπεδα. Με εξοργίζει που ένας κατά συρροή δολοφόνος, που έχει εν ψυχρώ δολοφονήσει 11 ανθρώπους, που αποφάσιζε ποιος θα ζήσει και ποιος θα πεθάνει χωρίς ίχνος μεταμέλειας με ξεπερνά.
- Αν εξαιρέσεις το προσωπικό θέμα για κάποιον άλλο που έχει κάνει αντίστοιχα εγκλήματα, έχεις την ίδια γνώμη;
Απολύτως. Να σας δώσω ένα παράδειγμα; Με ξεπερνά πως ο δολοφόνος του Τεμπονέρα βγήκε από τη φυλακή 7 χρόνια μετά. Και μόνο η σκέψη με κάνει να αρρωσταίνω.