ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου 2017

Στη χλεύη των γελοιογράφων

Tην έκανε την «πατάτα» του (επιεικής χαρακτηρισμός) ο Ηλίας Kανέλλης  με το άρθρο του (EΔΩ) για την λογοκρισία σε βάρος Ελλήνων σκιτσογράφων από την κοσμήτορα του Ευρωκοινοβουλίου που «αξιολόγησε» -κατά τον Κανέλλη- τη δουλειά τους. Του απάντησε όπως έπρεπε ο (φίλος του) Ανδρέας Πετρουλάκης (ΕΔΩ ) και ο Κανέλλης, που προφανώς τον πείραξε η κριτική Πετρουλάκη, επανήλθε με άρθρο του στο φύλλο της Τετάρτης 20/9.
Ο αρθρογράφος των ΝΕΩΝ εμμένει στις απόψεις του αναφέροντας πως δεν τον απασχολεί η κριτική και η χλεύη των γελοιογράφων και τους ειρωνεύεται γράφοντας ότι «το πολύ πολύ να με ζωγραφίσουν Αρτέμη Μάτσα να τους καρφώνω στον Ναζί Σόιμπλε»...
Στο τέλος του κειμένου ο Ηλίας Κανέλλης εμπλέκει και τον ιστορικό σκιτσογράφο των ΝΕΩΝ, Κώστα Μητρόπουλο, αναφέροντας:..
Τα τελευταία λόγια αυτού του σημειώματος επιτρέψτε μου να τα διαθέσω στον αγαπημένο Κώστα Μητρόπουλο, ο οποίος με χειρόγραφο μήνυμα που μου έστειλε αναδεικνύει μια άλλη διάσταση του θέματος: «Ο Κούλογλου πήρε 28 σκίτσα από την έκθεσή μας στο Σύνταγμα[...] Εκεί η περί ης ο λόγος έκοψε τα 12. Ο κούλογλου λέει λογοκρισία, η κυρία λέει επιλογή, εσύ λες απόρριψη κι εγώ - αν μου επιτρέπετε- λέω πλάκα. Γιατί; Διότι ο Κούλογλου για να παέι εκέι τα 28 σκίτσα έκοψε, απέρροψε ή λογόκρινε - οπως θες πες το- όχι 12 αλλά 122! Η έκθεση των γελιογράφων στην Αθήνα είχε 150 σκίτσα! Ωραίο ε;»
Για τo τελευταίο η σκιτσογράφος Μαρία Τζαμπούρα έγραψε το fb:
"Πόνεσε η απάντηση του Ανδρέα Πετρουλάκη και στα "ΝΕΑ" αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν και να εκθέσουν ένα σκιτσογράφο με μεγάλη ιστορία πίσω του, τον Κώστα Μητρόπουλο ενώ θα έπρεπε να τον προφυλάξουν από τέτοια ατοπήματα. Γιατί δεν ερωτήθηκε σχετικά και εξ αρχής η Έφη Ξένου, που στο κάτω-κάτω ένα από τα σκίτσα της υπέστησαν τη λογοκρισία; Στο ίδιο κτίριο είναι. Μήπως γιατί δεν βόλευε η απάντηση της; Γιατί αφήσανε έτσι εκτεθειμένο τον κύριο Μητρόπουλο; Πονάει η αλήθεια, πράγματι αλλά οι σκιτσογράφοι τελικά είμαστε από τους ελάχιστους που ακόμη διασταυρώνουμε διπλά και τρίδιπλα πρίν υπογράψουμε ή πούμε το ο,τιδήποτε."
Και επί της ουσίας πάλι από την Μαρία Τζαμπούρα στο fb:
"Η έκθεση στην Αθήνα είχε 150 σκίτσα γιατί το επέτρεπε ο τεράστιος χώρος που εκτέθηκαν, δηλ. το μετρό του Συντάγματος. Για την έκθεση στο ευρωκοινοβούλιο μας ζητήθηκαν 28 σκίτσα, όσοι δηλ. και οι σκιτσογράφοι που συμμετείχαμε στην άρχική έκθεση, ένα από τον κάθε ένα μας, γιατί δεν υπήρχε ο αντίστοιχα μεγάλος χώρος για να εκτεθούν όλα. Έτσι, ο καθε ένας μας έστειλε από ένα. Τόσο απλά. Θυμίζω ότι αρχικά θα συμμετείχανε ΚΑΙ γάλλοι συνάδελφοι. Ουδείς έχει αναρωτηθεί γιατί δεν κόπηκαν σκίτσα των γάλλων συναδέλφων. Και για να μην υπάρξει παραφιλολογία, εξηγούμαι. Δεν κοπήκανε γιατί ΔΕΝ τα στείλανε έγκαιρα! Η κοσμήτορας δεν τα είχε δει ακόμη -και προφανώς δεν θα τα δει αφού η εκθεση δεν θα γίνει. Αυτά για να μην κατηγορούμαστε συνεχώς οι έλληνες για έλλειψη επαγγελματισμού. Επειδή είμασταν εντός του χρονικού πλαισίου, δηλ. επειδή -σε αντίθεση με τους γάλλους- τηρήσαμε το deadline και την πατήσαμε!"