ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Πέμπτη 24 Αυγούστου 2017

Από τον Real fm στα Παραπολιτικά ο Γ. Χουδαλάκης

Αναλαμβάνει διευθυντής προγράμματος και την πρωινή ζώνη 6 - 8


«Επειδή δεν είμαι της ίντριγκας ως καλά γνωρίζεται, κύριος πήγα-κύριος φεύγω…» έγραψε o Γιώργος Χουδαλάκης  που μετά
από εννέα χρόνια στον Real fm 97.8, αποχωρεί από τον ραδιοσταθμό του Ν. Χατζηνικολάου με προορισμό τα Παραπολιτικά 90.1 του Γιάννη Κουρτάκη.
Ο Γιώργος Χουδαλάκης, που πηγαίνει στο ραδιόφωνο του Πειραιά ως διευθυντής προγράμματος, θα κρατάει από τις 4 Σεπτεμβρίου και το πρωινό δίωρο 06:00-08:00, καθώς ο Βασίλης Αδαμόπουλος αποχωρεί από το ρ/σ των Παραπολιτικών. Ο Γιώργος Χουδαλάκης για την αλλαγή ραδιοφωνικής στέγης έγραψε μεταξύ άλλων στην προσωπική του σελίδα στο facebook:
"Εφυγα από τον real και πήγα στα Παραπολιτικά 90,1.
Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Οταν φεύγεις κάτι στραβώνει, όταν τα βρίσκεις κάτι σε τραβάει. Επειδή δεν είμαι της ίντριγκας ως καλά γνωρίζεται, κύριος πήγα-κύριος φεύγω…
Τα δακρύβρεχτα δεν μας ταιριάζουν αλλά ούτε και οι ωραιοποιήσεις και τα μεγάλα λόγια. Εννέα χρόνια real είναι μια ολόκληρη ζωή.
Τα σεβόμαστε, τα κουβαλάμε στην καρδιά μας και πάμε παρακάτω.
Αυτοί που πρέπει να γνωρίζουν, γνωρίζουν τα αισθήματα μου και τα αισθήματα μου δεν είναι δημοσίας χρήσεως.
Όπως είπα και στην τελευταία μου εκπομπή στο Ριαλ:
“Μην κλαις επειδή τελείωσε, χαμογέλα επειδή συνέβη”.
Πάμε τώρα παρακάτω,,, και στην γνωστή ώρα 0600-0800 από τις 4 Σεπτεμβρίου,
θα ξανακαλημερίζω όσους το επιθυμούν.
Στο νέο ραδιοφωνο περιμένουν από εμένα να αξιοποιήσουν και την εμπειρία μου
και για αυτό και με έχρισαν διευθυντή προγράμματος,  μια θέση κομβικής σημασίας για την πορεία ενός σταθμού.
Εκεί που πάω θα είμαι αυτός που ξέρετε.
Θα ξεπατωθώ στην δουλειά και δεν θα αδικήσω -τουλάχιστον εσκεμμένα-
ούτε εσάς που με εμπιστεύεστε ούτε αυτούς για τους οποίους μιλώ.
Δεν υπόσχομαι ούτε εκπλήξεις, ούτε συναρπαστικές αλλαγές.
Αντιθέτως, όσοι επιλέξετε να εξακολουθείτε να με ακούτε τον ίδιο άνθρωπο θα συναντήσετε στους 90,1.
Αν καταφέρουμε να βελτιωθούμε χωρίς να αλλάξουμε εσείς θα το κρίνετε.
ΥΓ. Πάντα να ξαναρχίζεις. (Πωλ Βαλλερί)"