ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Τετάρτη 5 Ιουλίου 2017

Μπογδάνος: Ραντεβού στα ειδησάδικα!

«Καθ΄υπόδειξιν η απόλυσή μου από τον ΣΚΑΪ» λέει ο τηλεπαρουσιαστής

Μετά την απόπομπή του από τον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ (δείτε ΕΔΩ), ο τηλεπαρουσιαστής Κ. Μπογδάνος "ξαναχτύπησε", αυτή τη φορά στο facebook, δίνοντας τη δική του εκδοχή για τα γεγονότα που τον οδήγησαν εκτός καναλιού, αφήνοντας νέες αιχμές κατά του καναλιού και κάνοντας λόγο για «καθ΄υπόδειξιν» απόλυσή του. Γράφει συγκεκριμένα ο Μπογδάνος:
Κατόπιν όχλησης Μαξίμου, ο ΣΚΑΪ αναφέρθηκε σε "δήλωσή" μου χαρακτηρίζοντάς την "ανάρμοστη" και "αδόκιμη", ενώ με εγκάλεσε για "παραπληροφόρηση". Η διατύπωσή μου (και όχι δήλωση), όμως, βασίζεται σε ρεπορτάζ (μεταξύ άλλων και της Καθημερινής), γεγονότα, στοιχεία - θα αναρτηθούν σε πλήρη έκταση στο marketnews. Ζήτησα από τον σταθμό να υπερασπιστώ σήμερα ό,τι είπα..
χθες, έστω συνοπτικά. Αυτό κρίθηκε μη επιτρεπτό και αντίθετα μου ζητήθηκε να εμφανιστώ στην εκπομπή κανονικά χωρίς να κάνω καμία αναφορά στα χθεσινά. Απάντησα ότι η αξιοπρέπειά μου δεν μου επιτρέπει κάτι τέτοιο, μου ζητήθηκε παραίτηση, δεν την έθεσα στη διάθεση του καναλιού, συνεπώς η συνεργασία διεκόπη με πρωτοβουλία της εργοδοσίας.
Δεν διαγράφω τα καλά, ούτε τσουβαλιάζω τα άσχημα τόσων ετών στο Φάληρο - και δεν χρειάζομαι το σήμα της ΕΣΗΕΑ (που αδιαφορεί για την "καθ' υπόδειξιν" απόλυσή μου) για να αγωνίζομαι για την αλήθεια, όπως την αντιλαμβάνομαι με νου, ψυχή και τιμιότητα.
Ευχαριστώ από καρδιάς γνωστούς και αγνώστους για την συγκινητική στήριξη από χθες, αλλά και διαχρονικά – το ΣΚΑΪ στις 3 έκλεισε τον Ιούνιο με 14.5% Μ.Ο. τηλεθέασης.
Ραντεβού στα ειδησάδικα!