ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Τρίτη 4 Ιουλίου 2017

Β. Λυριτζής: Δεν είναι στις προθέσεις μου συνεργασία με ΕΡΤ

Καμία σχέση με την πραγματικότητα δεν έχουν τα δημοσιεύματα που φέρνουν τον Βασίλη Λυριτζή να συζητά ή και να έχει συμφωνήσει ακόμα με την ΕΡΤ, ώστε να παρουσιάσει από το Σεπτέμβριο την πρωινή εκπομπή στη Δημόσια Τηλεόραση. Του βρήκαν και συμπαρουσιάστρια μάλιστα, τη Μαριλένα Κατσίμη.
«Δεν είχα σκοπό να αναφερθώ στους επαγγελματικούς μου σχεδιασμούς μετά τη λήξη της συνεργασίας με τον ΣΚΑΪ, δεν αφορούν εξάλλου την κοινωνία και τους πολίτες» λέει ο Βασίλης Λυριτζής στο efsyn.gr διαψεύδοντας κατηγορηματικά όσα γράφονται τις τελευταίες ημέρες γι' αυτόν..
«Επειδή όμως αυτές τις μέρες γράφονται και αναπαράγονται μετά μεγάλης βεβαιότητας μάλιστα, "ρεπορτάζ" για τη συμφωνία μου με τη Δημόσια Ραδιοτηλεόραση, θέλω να ενημερώσω τους ενδιαφερόμενους, ότι ούτε είχα ούτε έχω την παραμικρή επικοινωνία με την ΕΡΤ και ούτε είναι στις επαγγελματικές μου προθέσεις τέτοιου είδους συνεργασία. Οσα λοιπόν με ευκολία γράφονται, εξυπηρετούν πολιτικές κι επιχειρηματικές στοχεύσεις που προφανώς δεν με αφορούν».

Δ. Κανελλόπουλος (efsyn)