ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Δευτέρα 3 Ιουλίου 2017

Ο Κυριακού και οι… εξωγήινοι

Η Δήμητρα Λιάνη απόλυτη κυρίαρχη του παιχνιδιού με τον Ανδρέα εξουθενωμένο από την ασθένεια του, επρόκειτο «επικεφαλής» του μισού υπουργικού συμβουλίου να επισκεφθεί τη Φλώρινα. Ήταν μια Κυριακή (μάλλον του 1994) και από το πρωί ήταν δεδομένο ποιό θα ήταν το πρώτο θέμα του δελτίου του ΑΝΤ1. Τουλάχιστον μέχρι την μεσημεριανή σύσκεψη στην οποία ο υπεύθυνος των διεθνών ειδήσεων Γιώργος Βλαβιανός μας ενημέρωσε πως είχαμε υποκλέψει ένα βίντεο που το «κυνηγούσαν» μεγάλα τηλεοπτικά δίκτυα και αφορούσε νέα στοιχεία για τους… εξωγήινους του Ρόσγουελ. Πήραμε σχεδόν ομόφωνα την απόφαση να πάμε με τους εξωγήινους ως πρώτο θέμα.
Μια επιλογή εξωφρενική για τις πολιτικές σκοπιμότητες της εποχής. Κι όμως το κάναμε και..
ήμουν unfair που δεν ειδοποίησα το αφεντικό τον Μίνωα Κυριακού γι αυτή την απόφαση. Το είδε κι αυτός από το δελτίο και υποθέτω έμεινε εμβρόντητος. Έχω να καταθέσω -του το οφείλω- πως δεν μου είπε τίποτα, ούτε μου τηλεφώνησε.
Πέρασαν μέρες όταν μέσα σε γέλια μου είπε: «Ακόμη δεν το έχω χωνέψει πως μου το έκανες αυτό» Έχω να πω κι άλλα, όπως για την κάλυψη που μου έδωσε σε μια σφοδρή επίθεση που είχα δεχτεί από τον Μιλτιάδη Έβερτ όμως η περίπτωση των… εξωγήινων ήταν και γι αυτόν μια δοκιμασία που πέρασε επιτυχώς.
Να είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει.

- από το facebook του Θάνου Σιαφάκα