ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2017

Μια κυρία (με γούνα) στα μπουζούκια

«Έλλη Στάη. Μια κυρία στα μπουζούκια. Δικαίωμα της. Η γούνα όμως είναι από πεθαμένα ζώα;»
Αυτό εγραψε στο facebook η δημοσιογράφος - συγγραφέας Ελενα Ακρίτα ποστάροντας και την ανάλογη φωτογραφία που απεικονίζει τη συνάδελφό της Ελλη Στάη να χαμογελάει πλατιά φορώντας μια άσπρη γούνα.

Στη συνέχεια και απαντώντας σε σχόλια που την εγκαλούσαν για κριτική απέναντι στο πρόσωπο της Ελλης Στάη, η Ελενα Ακρίτα έγραψε μεταξύ άλλων:
 - Αν εσας δεν σας ενοχλει ο φριχτός θάνατος των ζώων για την ματαιοδοξία των ανθρώπων λυπάμαι, δεν μπορώ να βοηθησω περισσότερο.
-  Εχω φορέσει πριν χρόνια, μια γούνα που ανήκει στη γιαγιά μου. Ακόμα ντρέπομαι.. Κι ας μην υπήρχε παλιοτερα η κατάλληλη ενημερωση.
- Ειναι σαφές νομίζω πως τα σχόλια αφορούν μονο στα ζώα που σκοτώνονται για να ικανοποιησουν την ματαιοδοξία ορισμένων γυναικών. Κι επιτρέψτε μου, παρακαλώ, στο προφίλ μου να εκφράσω την αγανάκτηση μου για το γεγονός. Ευχαριστώ