ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2017

«Πιάσε έναν Χατζηνικολάου…»

H πρώτη εντύπωση για τις «Αληθινές Ειδήσεις»

Το άκουσα και αυτό: να ζητούν εφημερίδα με το όνομα του εκδότη. «-Δώσε μου την εφημερίδα του Χατζηνικολάου» είπε ο πελάτης στον περιπτεριούχο (ή περιπτερούχο όπως επιμένουν, σωστά, οι γλωσσολόγοι) της γειτονιάς μου. Αλλά οι «(Αληθινές) Ειδήσεις» είχαν τελειώσει –φυσικά και για εμένα που ήμουν ο επόμενος.
Ήταν περίπου 1:30 μεσημέρι και το τελευταίο φύλλο είχε πωληθεί μια ώρα πριν, όπως μου είπε ο ιδιοκτήτης του περιπτέρου. Στο επόμενο που πήγα βρήκε το τελευταίο. Και στα δύο περίπτερα είχαν δώσει από δέκα φύλλα, νομίζω λίγα για εκδοτική πρεμιέρα.
Θυμάμαι ότι στο πρώτο Documento στο ίδιο (το πρώτο) περίπτερο της γειτονιάς μου είχαν διανείμει είκοσι φύλλα. Υποθέτω ότι το τιράζ ήταν χωρίς γαλαντομίες, όπως .. άλλωστε και ο αριθμός των σελίδων, δηλαδή μικρός  για πρώτη ημέρα (40).
Εντυπώσεις για τις «Ειδήσεις»;

- διαβάστε τη συνέχεια στο harddog-sport (ΕΔΩ)