ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2017

Τράγκας, ο μετριόφρων

Οπου πήγα απογείωσα όλα τα ραδιόφωνα!..

Πολλά ακούγονται τελευταία για τη σχέση του Γιώργου Τράγκα με τον Νίκο Χατζηνικολάου και με αφορμή την αποχώρηση του πρώτου από τον ραδιοσταθμό Real fm για το ραδιόφωνο του ομίλου Κουρτάκη.
Ο ίδιος ο Τράγκας (πάντα μετριόφρων και σεμνός -κάτι σαν τον σεξπιρικό Ριχάρδο τον Β') μιλώντας στην εφημερίδα Παραπολιτικά ξεκαθαρίζει τα όσα αρνητικά λέγονται για τη σχέση του με τον Χατζηνικολάου και αναφέρεται στο πως απογείωσε το ραδιόφωνο του Real Group -όπως έκανε εξ άλλου και με τα άλλα μέσα όπου κι αν πήγε... Ας δούμε τι είπε για το συγκεκριμένο:
«Το διαζύγιό μου με τον Νίκο ηταν όχι απλώς βελούδινο, αλλά αδελφικό. Οι αδερφοί..
Χατζηνικολάου κι ο Ανδρέας Κουρής με τίμησαν πολλά χρόνια με την φιλία τους και την εμπιστοσύνη τους. Κι εγώ, από την πλευρά μου, προσέφερα νομίζω αντίστοιχα τα μέγιστα για να δημιουργηθεί ακόμα ένα μεγάλο ραδιόφωνο. Αλλωστε, είναι μεγάλη αλήθεια ότι η εκπομπή μου απογείωσε κάποια εποχή τον ΣΚΑΪ, έπειτα τον Flash, τον Planet, κι έπειτα ήρθε η επιτυχημένη συνεργασία μου με τον Νίκο, που κράτησε 15 χρόνια. Πέντε στην τηλεόραση, στον Alpha και στο Alter, και δέκα στο ραδιόφωνο»...
Τώρα υποτίθεται ότι με το καθημερινό τρίωρο σόου που θα κάνει, θα απογειώσει και το ραδιόφωνο του Κουρτάκη που δεν λέει να ξεκολλήσει από τα χαμηλά ποσοστά ακροαματικότητας. Βέβαια ο ραδιοσταθμός των Παραπολιτικών έχει και καινούργιο, έμπειρο, διευθυντή, τον Β. Αδαμόπουλο και φρέσκο ανανεωμένο πρόγραμμα.
 Ιδωμεν...