ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2017

Μουλόπουλος: Διοίκηση θα προσφέρω, δεν είμαι επενδυτής

«Δεν πρόκειται το συγκρότημα και οι εφημερίδες να είναι όργανο του ΣΥΡΙΖΑ». Αυτό υποστήριξε το πρώην στέλεχος του ΔΟΛ και  πρώην βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Βασίλης Μουλόπουλος μιλώντας στον Alpha 989, δίνοντας απάντηση στις επικρίσεις σχετικά με την εμπλοκή του στον Οργανισμό.
«Όπως ξέρετε στον Οργανισμό είχα 35 συναπτά έτη σε διάφορες θέσεις. Θεωρώ ότι είναι σημαντικό κομμάτι της ζωής μου. Δεν έχω κανένα παράπονο ούτε από τους συναδέλφους, ούτε από τον Σταύρο Ψυχάρη. Είχα δηλώσει και παλαιότερα ότι αν μου ζητούσαν βοήθεια θα την έδινα». είπε χαρακτηριστικά ο Μουλόπουλος ξεκαθαρίζοντας:
«Διοίκηση θα προσφέρω. Δεν είμαι επενδυτής. Πρέπει να μπορέσουν να πληρωθούν οι εργαζόμενοι και θα προσπαθήσω να το κάνω σε μία τόσο δύσκολη κατάσταση». Ο τέως πρόεδρος.. του ΔΣ της «Αυγής», που τυγχάνει και κουμπάρος με τον Ψυχάρη, δήλωσε πρόθυμος να προσφέρει βοήθεια «σε οποιοδήποτε άλλο ΜΜΕ» υποστηρίζοντας:
«Εάν θέλανε βοήθεια εγώ θα την έδινα. Δεν είναι μόνο για τον ΔΟΛ» ενώ αναρωτήθηκε: «Όταν ο Παντελής Καψής πήγε στον ΣΚΑΪ, ανησύχησε το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ; Μήπως θεωρούνε τσιφλίκια τους όλα αυτά; Ο Γιάννης Μιχελάκης ήταν πετυχημένος στον Ant1 και ήταν και υπουργός Τύπου. Δεν έγινε καμία φασαρία. Καλώς δεν έγινε».
Τέλος, μεταξύ άλλων ανέφερε: «Στη δύσκολη κατάσταση που φεύγουνε πολλοί, εγώ επιστρέφω. Μου θυμίζει τα ποντίκια που εγκαταλείπουνε το πλοίο».