ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2016

Eισαγγελέας είσαι ρε Καμπουράκη;..

(...) Πόσα αδερφάκια είχε αλήθεια το portal σου Άρη μου, μήπως έχεις ακουστά; Πόσα χιλιοπεντακοσάρια μοιράζονταν κάθε μήνα απ’ αυτό το αριστερό γραφειάκι;
Θα μου πεις βέβαια, ‘’εισαγγελέας είσαι ρε Καμπουράκη’’; Όχι Άρη μου, εγώ είμαι ένας καλοπροαίρετος άνθρωπος (που έχουμε πιει και τρεις καφέδες μαζί), όμως ο άλλος που θα ‘ρθει, θα είναι κανονικός εισαγγελέας. Και σ’ αυτόν πρέπει να απαντήσεις. Όχι για σένα, αλλά για τους άλλους. Και κυρίως, πρέπει να δώσεις τα νούμερα των λογαριασμών απ’ τους οποίους έφευγαν τα λεφτά για να φτάσουν σε σένα. Θα μου πεις βέβαια, ‘’σιγά τα λεφτά , ρε Δημήτρη, για χίλια πεντακόσια ευρώ κάνεις τόση φασαρία;’’ Συμφωνώ, κορόιδο σε πιάσανε, πούλησες τσάμπα τ’ όνομα σου και την γραφίδα σου, αλλά αυτό αφορά εσένα. Εγώ λέω απλώς, πως όποιος στήνει έναν μηχανισμό με χιλιοπεντακοσάρια, δεν.. έχει κανένα πρόβλημα να στήσει και μηχανισμό με εκατομμύρια. Μία είναι η κόκκινη γραμμή (τι μας θυμίζει αυτό, ε;) κι όταν την περάσεις, βράζε Κινέζικη όρυζα.
Κι έπειτα με πιάνει το παράπονο ρε Άρη. Εμένα κι άλλους χίλιους επαγγελματίες δημοσιογράφους μας είχε πιάσει ο Παππάς, κι ο Βερναρδάκης, κι ο Φίλης κι ο Λαζόπουλος στο στόμα τους, μας κουνούσαν το δάκτυλο και μας χτυπούσαν σαν χταπόδια διότι δουλεύαμε με τις φάτσες μας και τα’ όνομα μας σε σταθμούς που δεν τους άρεσαν.
Ήμασταν επί μια πενταετία αυταπόδεικτα ένοχοι, μόνο και μόνο επειδή έτυχε να μην δουλεύουμε στην Αυγή ή διότι διαφωνούσαμε μ’ αυτά που έλεγαν. Και την ίδια ώρα, αυτοί οι μάγκες μοίραζαν χιλιοπεντακοσάρια κάτω απ’ το τραπέζι με χρήμα άγνωστης προέλευσης, για να κατασκευάζουν κατηγόρους. Ωραίο ηθικό πλεονέκτημα… σα δεν ντρέπονται λέω ‘γω.
Και τέλος, φαντάζεσαι να γινόταν από κάπου γνωστό, ότι εγώ ο Καμπουράκης άνοιξα το lionnews σ’ ένα γραφειάκι στο Μοσχάτο, με λεφτά του Κυριάκου, της Φώφης ή του Σταύρου; Έστω και με χίλια πεντακόσια τον μήνα… Για σκέψου Άρη μου τι θα γινόταν, μ’ εμένα τον δημοσιογράφο του Mega. Θα ξανακυκλοφορούσα στον δρόμο;
 
- διαβάστε ολόκληρο το κείμενο που υπογράφει ο Δημήτρης Καμπουράκης στο lionnews (ΕΔΩ)