ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2016

Γιατί εξοργίστηκε ο «έμπειρος» Αυτιάς

ΒΙΝΤΕΟ

«Θα γελάνε και τα μπετά με αυτά που λες. Το ασφαλιστικό το ξέρω πιο καλά και από τη μάνα μου. Και εγώ θα μπορούσα να γίνω πολιτικός και να λέω ότι θέλω». Αυτά έλεγε ο Γιώργος Αυτιάς απευθυνόμενος στον διευθυντή της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ Κώστα Ζαχαριάδη που ήταν καλεσμένος στο πάνελ της πρωινής ενημερωτικής εκπομπής του ΣΚΑΪ.
Η αντιπαράθεση ανάμεσα στον Ζαχαριάδη και τον Αυτιά ξεκίνησε όταν ο δημοσιογράφος είπε ότι από από το νέο έτος θα αυξηθούν οι φόροι, με την εθνική σύνταξη να φτάνει στα 384 ευρώ.
Ο Ζαχαριάδης αμφισβήτησε τα λεγόμενα του Αυτιά αναφέροντας: «Τα 384 ευρώ είναι η βάση..
πάνω στην οποία θα προσδιορίζεται η σύνταξη. Μην τα λέτε αυτά. Γιατί κάνετε τέτοια λάθη, εσείς που είστε ένας έμπειρος δημοσιογράφος, ο πιο έμπειρος στα ασφαλιστικά;»
Αυτό εξόργισε τον Γ. Αυτιά, ο οποίος εμφανώς πικαρισμένος που του αμφισβήτησαν την αυθεντία, αφού έδωσε σόου είπε μεταξύ άλλων απευθυνόμενος στον Ζαχαριάδη: «Τώρα έπεσες σε βράχο. Θα γελάνε και τα μπετά με αυτά που λες. Το ασφαλιστικό το ξέρω πιο καλά και από τη μάνα μου. Και εγώ θα μπορούσα να γίνω πολιτικός και να λέω ότι θέλω. Πόση ανάπτυξη θες να σου βάλω παλικάρι μου; 5%; Και με ανάπτυξη 5% ξέρεις τι θα πάρεις; Θα είναι ποινικό αδίκημα αν σου πω». Κι από κοντά και η άλλη αυθεντία ο Ρωμανιάς.
Και στο τέλος του έδωσε (ο Αυτιάς του Ζαχαριάδη) κι ένα βιβλιαράκι δώρο... Δικό του...