ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2016

Ο Δαβαράκης πληρωνότανε από τον Νίκο Παππά...

...αλλά φταίει ο υπουργός και όχι ο ίδιος

Σε μία συνέντευξη αληθινό περιβόλι ο Άρης Δαβαράκης μίλησε στο «LiFO.gr για το νέο του βιβλίο, την επαγγελματική του σχέση με τον ΣΥΡΙΖΑ και γιατί θεωρεί «κακή επιρροή τον Νίκο Παππά».
Και είπε εξωφρενικά πράγματα στην Κατερίνα Ανέστη, εκθέτοντας στην ουσία τον ίδιο του τον εαυτό και όχι τον ΣΥΡΙΖΑ, όπως μπορεί και να νομίζουν, τόσο αυτός, όσο και η δημοσιογράφος. Αποκάλυψε λοιπόν ο Άρης Δαβαράκης πως το site που είχε φτιάξει τότε, το portal.gr, ήταν χρηματοδοτούμενο από τον Νίκο Παππά.
«Αλήθεια, ποια ήταν η πηγή χρηματοδότησής του;» ρώτησε η Ανέστη, μία... συνηθισμένη δημοσιογραφική ερώτηση σε ανάλογες περιπτώσεις! Δεν ενδιαφέρθηκε γιατί απέτυχε κι έβαλε λουκέτο το site αλλά ποιος το πλήρωνε! «Ήταν το γραφείο του Νίκου Παππά» απάντησε ο κ.Δαβαράκης. «Αλλά πολύ συγκεκριμένα θα σας πω ότι εγώ έπαιρνα 1.000 ευρώ και ο συνεργάτης μου 500 ευρώ. Όλοι..
έγραφαν αμισθί. Δούλευα δέκα ώρες την ημέρα. Το έκανα γιατί ήταν κάτι που μου ανέθεσαν με πίστη και το έκανα με ευθύνη και χαρά. Το έκανα γιατί ήθελα να ξεμπερδέψουμε με το παλιό πολιτικό σκηνικό».
Και συνεχίζει λίγο παρακάτω: «Τον έχω δει (σ.σ.: τον Παππά) σε δυο-τρεις συσκέψεις που κάναμε για το Portal. Το site το σκέφτηκε ο Χριστόφορος Βερναρδάκης και πήγαμε στο γραφείο του Τσίπρα να δούμε πώς θα γίνει. Ήταν εκεί και ο Νίκος Παππάς. Στα γραφειάκια της Μητροπόλεως βρεθήκαμε. Εκεί κάναμε κάποιες συναντήσεις, μου έδωσε τα μίνιμουμ που είπα προηγουμένως και έτσι προχωρήσαμε».
Ωραίος ο Άρης Δαβαράκης, έτσι; Έπαιρνε κομματικά χρήματα για τη δημοσιογραφική του δουλειά, αλλά βγαίνει τώρα και, τρόπον τινά, κατηγορεί το κόμμα γι' αυτό. Όχι πως είναι κάτι το κατακριτέο τα κομματικά χρήματα (αν και δεν θα το έκανα ποτέ), έτερον εκάτερον.
Άλλωστε η συνεργασία τους με τον Παππά δεν σταμάτησε για... ιδεολογικούς λόγους, αλλά επειδή κόπηκαν οι πληρωμές. «Δεν με πήρε κανείς τηλέφωνο, δεν υπήρξε καμία επαφή. Απλώς σταμάτησαν να μπαίνουν τα χρήματα στους λογαριασμούς. Προσπαθούσα να επικοινωνήσω, αλλά δεν απαντούσαν», υποστηρίζει.
Το κακό με τον Άρη Δαβαράκη είναι, όπως υποστηρίζει ο ίδιος δηλαδή, που του έταξε το Τρίτο Πρόγραμμα ο Αλέξης Τσίπρας (άλα της και διευθυντής ραδιοφώνου ο πρωθυπουργός), αλλά δεν του το έδωσαν ποτέ. «Με πήρε ο ίδιος να μου προτείνει να αναλάβω το Τρίτο Πρόγραμμα. Κάτι που χάρηκα πολύ. Αλλά δεν ήθελε καθόλου ο Διονύσης Τσακνής – και αυτοί διορισμένοι με τον ίδιο τρόπο. Δεν ήθελε ούτε ζωγραφιστό να με δει. Θεωρούσε ότι δεν είμαι κατάλληλος, δεν έχω διπλώματα… Με πρόσβαλε κανονικά μπροστά στα μούτρα μου. Μου είπε "δεν σε θεωρώ κατάλληλο". Ο Ταγματάρχης ήταν πολύ πιο θετικός. Πάντως, έκανα την αίτησή μου, ακολούθησα κανονικά όλη τη διαδικασία…».
Κοίτα πόσα πράγματα μαθαίνουμε ξαφνικά...
Δημήτρης Kανελλόπουλος
(e-tetradio)

- διαβάστε:
- Ο Αρης Δαβαράκης και οι καινούργιοι φίλοι του ΣΥΡΙΖΑ
- Μα και το λατινικό “P” βρε Άρη μου, ολόϊδιο;