ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2016

Λαζόπουλος: Προπαγάνδα κάνουν μόνο οι δημοσιογράφοι

Αν φύγω από τον Alpha θα το μάθετε, δεν έχω πάει σε καμία ΕΡΤ (BINTEO)

«Στην Ελλάδα προπαγάνδα κάνουν οι δημοσιογραφοι, 95 στους 100 δημοσιογράφους έχουν την ίδια "άποψη". Η προπαγάνδα μπορεί να γίνει μόνο από δημοσιογράφο. Η προπαγάνδα απαιτεί εξόντωση. Προπαγάνδα είναι να διαστρεβλώνεις μια είδηση, όχι να έχεις άλλη άποψη». Αυτή ήταν η απάντηση του Λάκη Λαζόπουλου σε όσους τον κατηγορούν ότι δεν κάνει σάτιρα αλλά προπαγάνδα...
Μιλώντας στην εκπομπη του Γ. Παπαδάκη στον ΑΝΤ1, ο Λαζόπουλος ξεκαθάρισε ότι προς το παρόν δεν έχει δεχθεί πρόταση από άλλα κανάλια και δεν έχει σκοπό να φύγει από τον Alpha.. «Είμαι στον ALPHA, αν φύγω θα το μάθετε» είπε χαρακτηριστικά ενώ όταν ρωτήθηκε για τις φήμες που τον θέλουν να μετακινείται στην ΕΡΤ, απάντησε: «Δεν έχω πάει σε καμία ΕΡΤ, δεν έχω πάρει ποτέ λεφτά από το δημόσιο Δεν έχει γίνει καμία συζήτηση. Είναι απλώς ένα άγχος ενός κόμματος το οποίο δεν θέλει να υπάρχω σε καμία εκπομπή εγώ, πουθενά, σε κανένα κανάλι, να μη μιλάω».
Ερωτηθείς για τα λεγόμενα του Νίκου Φίλη, κατά την τελετή παράδοσης – παραλαβής στο υπουργείο Παιδείας, ο Λαζόπουλος είπε: «Είμαι με το μέρος του Φίλη. Δεν γίνεται η εκκλησία να ανακατεύεται με την πολιτική, πρέπει να διαχωριστεί η σχέση εκκλησίας- κράτους».