ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2016

Οικογένεια Μπόμπολα: βαριά (σαν τσιμέντο) κι ευέλικτη (σαν κανάλι)

(...) Στις μέρες μας η οικονομική αυτοκρατορία του Γιώργου Μπόμπολα δραστηριοποιείται σε πάνω από 20 χώρες στην ΕΕ αλλά και εκτός αυτής, με κορυφαίες μάλιστα επενδύσεις στα Εμιράτα. (...)
Οι επιχειρήσεις έχουν πλέον μοιραστεί «στα παιδιά», που από πολύ νωρίς επιλέχθηκαν για να αναλάβουν πολύ συγκεκριμένους ρόλους. Ο κατασκευαστικός-τεχνικός τομέας στον μικρότερο, σιωπηλό και χαμηλού προφίλ Λεωνίδα Μπόμπολα και ο τομέας των ΜΜΕ στον Φώτη Μπόμπολα και την αδελφή του Μαρία.
Όπως ο ίδιος ο Φώτης Μπόμπολας σημείωσε πρόσφατα, αυτό ήταν το αποτέλεσμα έγκαιρου.. οικογενειακού προγραμματισμού. Στις 2 Αυγούστου, απαντώντας σε ερωτήσεις στην εξεταστική επιτροπή της Βουλής για τα δάνεια των ΜΜΕ, είπε: «Εμείς σαν οικογένεια είμαστε ο καθένας στο αντικείμενό του, εγώ στα Μέσα ο αδερφός μου στις κατασκευές, συμμετέχει σε μια εταιρεία, είμαστε διαφανείς. Είμαστε, φαινόμαστε, υπάρχουμε και λειτουργούμε διαφανώς».
Μάλιστα διευκρινίζει ότι «εγώ εγκατέλειψα το Πολυτεχνείο το 1985. Ο πατέρας μου τότε, που ήταν δημιουργός του Έθνους, είχε ήδη φύγει από την κατασκευαστική εταιρία, είχε ένα πρόβλημα υγείας και εγώ στην ηλικία τότε των είκοσι τεσσάρων ετών –είμαι γεννημένος το 1961– πήγα ως Διευθύνων σύμβουλος  στην εταιρία. Λειτούργησα εκεί πέρα –το 1985 αυτό– έναν χρόνο σ’ αυτό το πόστο και μετά απ’ αυτήν την –αν θέλετε– δοκιμασία, εμπειρία, αποφάσισα να σταματήσω τις σπουδές μου στο Πολυτεχνείο και να ασχοληθώ με τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας, όπου ξεκίνησα την εταιρεία Άνωση, η οποία τελικά, μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, έγινε θυγατρική του Πήγασου». (...)

- από ρεπορτάζ του Γεράσιμου Λιβιτσάνου στο περιοδικό Report (δείτε το ολόκληρο ΕΔΩ)