ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2016

Θα τελειώσω τα Εξάρχεια!

Όταν ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης κάνει ασκήσεις επί χάρτου
 

Γράφει ο Χρήστος Ξανθάκης (newpost)

Δεν έχω πολλά να πω για το πανηγυράκι της ΔΕΘ. Όλα όσα περιμέναμε γίνανε, όσοι πίστευαν στον Τσίπρα θα εξακολουθήσουν να του έχουν εμπιστοσύνη, όσοι ορκίζονταν στο όνομα του Κυριάκου είμαι απολύτως βέβαιος ότι σε πρώτη ευκαιρία θα του προσφέρουν τη στήριξή τους και την ψήφο τους. Είναι τόσο προβλέψιμη πια η άνοδος των πολιτικών αρχηγών στην συμπρωτεύουσα, που δεν υπάρχει περίπτωση να βγάλει ειδήσεις πρώτου μεγέθους. Εκτός κι αν θεωρείται πρωτοσέλιδο το γεγονός ότι κάποιοι πολίτες την έπεσαν στον πρωθυπουργό. Συγγνώμη, αλλά το αντίθετο θα ήταν αξιοσημείωτο συμβάν.
Τι μας έμεινε λοιπόν; Μας έμεινε η κυριακάτικη συνέντευξη του Κυριάκου στη Real News, με..
τον βαρυσήμαντο τίτλο «Θα “τελειώσω” τα Εξάρχεια από τον πρώτο μήνα»! Κι έλεγε μέσα ο κύριος πρόεδρος για την πολύπαθη συνοικία:
    «Είναι απόλυτη δέσμευσή μου ότι η αποκατάσταση και η διαφύλαξη της τάξης και του νόμου, στο κέντρο, στις γειτονιές παντού στην Ελλάδα, είναι προτεραιότητά μου. Είμαι αποφασισμένος να τελειώνω με το άβατο των Εξαρχείων από τον πρώτο μήνα.»
- διαβάστε τη συνέχεια ΕΔΩ

- διαβάστε επίσης: Κυριάκος, ο βιοΓραφικός