ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Τετάρτη 17 Αυγούστου 2016

Ο Φρίξος βγάζει θέματα! Ένας ρεπόρτερ που ξεχωρίζει

Φρίξος Δρακοντίδης. Ένας από τους πιο δυνατούς ελεύθερους ρεπόρτερ που έχω γνωρίσει στη δημοσιογραφική μου πορεία. Δραστήριος, αθόρυβος, άμεσος και (αυτό έχει πολύ μεγάλη σημασία για εμένα) σεμνός, χωρίς έπαρση και χωρίς το επαγγελματικό θράσος τού «εγώ είμαι και μπαίνω μέσα σε όλα». Συνυπήρξαμε για μια τριετία κάτω από τη στέγη της ίδιας εφημερίδας και εκτίμησα τα επαγγελματικά του προσόντα και τον χαρακτήρα του.
Κατ' αρχάς το ύφος του δεν σου γεμίζει το μάτι, δεν είναι ο ρεπόρτερ που (δήθεν ή χωρίς δήθεν) βγάζει σπίθες. Αλλά ξετρυπώνει το θέμα και στο ακουμπάει στο γραφείο όπως το λαγωνικό απιθώνει το θήραμα στα πόδια του κυνηγού.
Χρόνια μετά από τη συνεργασία μας τον παρακολουθώ και διαπιστώνω ότι εξακολουθεί..
η ήρεμη (σχήμα οξύμωρο) επαγγελματική του σπιρτάδα. Τον παρακολούθησα και τώρα, μετά την τραγωδία στην Αίγινα, φρικτό αποτέλεσμα της εγκληματικής παραφροσύνης κάποιων που περιφρονούν τη ζωή των άλλων
- διαβάστε τη συνέχεια και τι γράφει ο harddog ΕΔΩ