ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Σάββατο 4 Ιουνίου 2016

Float like a butterfly. Sting like a bee

«Για ποιο λόγο μου ζητάνε να φορέσω μια στολή και να πάω δέκα χιλιάδες μίλια μακριά από το σπίτι μου, να πετάξω βόμβες και σφαίρες σε σκούρους ανθρώπους στο Βιετνάμ, την ώρα που οι αποκαλούμενοι νέγροι στην Λούισβιλ αντιμετωπίζονται σα σκυλιά και τους στερούνται τα πιο απλά ανθρώπινα δικαιώματα;
Οχι, δεν θα πάω δέκα χιλιάδες μίλια μακριά από το σπίτι μου, για να βοηθήσω σε δολοφονίες και να διαλύσω ακόμα έναν φτωχό λαό, απλά για να συνεχιστεί η κυριαρχία των λευκών απέναντι στους σκούρους παντού στον κόσμο. Αυτό το κακό πρέπει πια να σταματήσει. Με προειδοποίησαν ότι μια τέτοια στάση βάζει τη φήμη μου σε κίνδυνο και ότι θα μου στοιχίσει εκατομμύρια δολάρια που συσσωρεύω ως πρωταθλητής.
Αλλά το είπα κιόλας μια φορά και θα το πω ξανά: ο πραγματικός εχθρός του λαού μας,..
βρίσκεται εδώ, στη χώρα μας. Δεν πρόκειται να ντροπιάσω το λαό μου, τη θρησκεία μου και τον εαυτό μου, μετατρεπόμενος σε ένα εργαλείο για να υποταχθούν αυτοί που μάχονται για δικαιοσύνη, ελευθερία και ισότητα.
Δεν έχω λοιπόν τίποτα να χάσω υπερασπιζόμενος τις ιδέες μου. Ας πάω φυλακή. Ήμασταν στη φυλακή εδώ και εκατοντάδες χρόνια»
Μοχάμεντ Άλι
(17/1/1942 - 3/6/2016)