ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2016

Βεντέτα Τατσόπουλου με την εφημερίδα «Δημοκρατία»...

...και τον αρθρογράφο της Παναγιώτη Λιάκο

Βεντέτα φαίνεται πως άνοιξε ο συγγραφέας και πρώην βουλευτής Πέτρος Τατσόπουλος με την εφημερίδα «Δημοκρατία» και τον αρθρογράφο της Παναγιώτη Λιάκο.
Ολα ξεκίνησαν όταν ο Τατσόπουλος εγκάλεσε στην «Δημοκρατία» χαρακτηρίζοντάς την «γνωστή λαϊκιστική δεξιά εφημερίδα», επισημαίνοντας ότι το βιβλίο του Μ. Ν. Χατζιδάκη που μοιράζει «είναι χουντικό ΜΕ ΒΟΥΛΑ»...
Ο Τατσόπουλος μάλιστα κάλεσε (εις μάτην) τον αρχηγό της ΝΔ Κυριάκο Μητσοτάκη να αποδοκιμάσει (δείτε τι έγραφαν οι zoornalistas ΕΔΩ) την εκδοτική... πρωτοβουλία της "Δημοκρατίας"...
Η εφημερίδα του Γιάννη Φιλιππάκη απάντησε στις εγκλήσεις Τατσόπουλου, μέσω του αρθρογράφου Παν. Λιάκου, στην τελευταία της σελίδα με κείμενο υπό τον τίτλο «Τατσόπουλος καλεί Μητσοτάκη»..


(Κάντε κλικ για μεγέθυνση)

Ο Tατσόπουλος δεν το άφησε να πέσει κάτω και απάντησε μέσω fb:
Nα λοιπόν που η "Δημοκρατία" μού έκανε την τιμή να μου απαντήσει. Μπορείτε να απολαύσετε τη μακροσκελή απάντησή της, στο επισυναπτόμενο οπισθόφυλλο του σημερινού της φύλλου, με την υπογραφή του Παναγιώτη Λιάκου κι έναν οχετό λοιδοριών. Κορυφαία, ανάμεσα στις λοιδορίες, εκείνη που με θέλει να φλερτάρω με μεθόδους... Βόρειας Κορέας. Τι ζήτησα λοιπόν εγώ, ο οπαδός του Κιμ Γιονγκ Ουν [μάλιστα, έζησα αρκετά για να το ακούσω κι αυτό] και έφθασα στο σημείο να "καρφώσω" την υπέροχη εφημερίδα στον Κυριάκο Μητσοτάκη; Ζήτησα να μου απαντήσουν οι ιθύνοντες της εφημερίδας εάν διάβασαν το χουντικό βιβλίο του Μ.Ν. Χατζηδάκη που διέθεσαν (για ΔΕΥΤΕΡΗ φορά) το Σάββατο μαζί με τη "Δημοκρατία" ή αν διακινούν... εν αγνοία τους ένα χουντικό βιβλίο. Ο Λιάκος προτίμησε να δώσει μια... τρίτη εξήγηση: το βιβλίο δεν είναι χουντικό. Το βιβλίο... μου φάνηκε χουντικό -εμένα, προφανώς, που με τη χούντα κοιμάμαι, με τη χούντα ξυπνάω. Δυο συμπεράσματα τεκμαίρονται από την απάντηση του συντάκτη: 1) Κανένας, εκτός από εμένα, τον κακόπιστο, δεν θα θεωρήσει χουντικό ένα βιβλίο που υμνεί από την πρώτη ως την τελευταία σελίδα την 21η Απριλίου και τον Γεώργιο Παπαδόπουλο (και ταυτοχρόνως κακολογεί όλους τους προδικτατορικούς πολιτικούς, συμπεριλαμβανομένου του... Κωνσταντίνου Καραμανλή), διότι κανένας ΔΕΝ διαβάζει τα βιβλία που διακινεί η "Δημοκρατία". 2) Καλύτερα να παριστάνει κανείς τον ηλίθιο, παρά να έρχεται αντιμέτωπος με τις ευθύνες του... Τα θερμά μου συγχαρητήρια. Συνεχίστε την ευγενική σας προσπάθεια. Εμείς, στη Βόρεια Κορέα, ξέρουμε να εκτιμούμε τους μερακλήδες ΥΜΝΗΤΕΣ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ από όπου και αν προέρχονται. 
Η «Δημοκρατία» επανήλθε με νέο σχόλιο- άρθρο του Παναγιώτη Λιάκου, υπό τον τίτλο «Τατσοπουλειάς Μέρος Β΄»  

(κάντε κλικ για μεγέθυνση)
Ο Τατσόπουλος φυσικά απάντησε και πάλι, μέσω fb, αναφέροντας:
"ΟΚ. Ο τύπος είναι ηλίθιος. Κακώς του έδωσα στο μέιλ το τεκμήριο της αμφιβολίας. Φρόντισε να μου βάλει σήμερα μια... κολακευτική φωτογραφία (καλά, τόση έμπνευση, ούτε ο Γιούλιους Στράιχερ) και να μου αραδιάσει πάλι ένα κάρο λοιδορίες επιμένοντας ότι το βιβλίο του Μ.Ν.Χατζιδάκη μου... φάνηκε χουντικό, δεν είναι. Προφανώς ο τύπος, εκτός από βλάκας, θεωρεί βλάκες και τους αναγνώστες της εφημερίδας του. Δεν έχω λοιπόν παρά να τους προτρέψω να διαβάσουν το βιβλίο και να γνωρίζουν προκαταβολικά: αν τους... φανεί χουντικό, δεν θα συμβαίνει επειδή... είναι χουντικό, αλλά επειδή οι ίδιοι έχουν... ψυχολογικά προβλήματα. Σκόπιμο είναι, πάντως, να του στείλουν τη γνώμη τους για το ψυχιατρικό του αρχείο. Καλημέρα, Παναγιώτη, με τις διαγνώσεις σου. Πάρε να ακούσεις το "Πιο χαμηλά, Λόλα, πιο χαμηλά" του Κωστή Μαραβέγια. Μου... φάνηκε ότι μιλάει για σένα."