ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2015

Ο χομπίστας...

...και πολυάσχολος Πέτρος Κωστόπουλος, η μουσική κι ο Galaxy 92

Μάλλον ήμουν ένας τυχερός άνθρωπος. Μέχρι κάποια στιγμή τουλάχιστον. Από μικρός είχα δύο τρέλες: μία την ανακάλυψα πολύ νωρίς, και ήταν η μουσική, και η άλλη μου ήρθε μετά τα 20, στο Παρίσι, που ήταν τα περιοδικά. Γιατί λέω ότι είμαι τυχερός..; Γιατί νομίζω ότι δεν υπάρχει μεγαλύτερη τύχη και ικανοποίηση στη ζωή από το να κάνεις το χόμπι σου επάγγελμα.
(...)
Από πιτσιρικάς έφτιαχνα κασέτες, ναι, υπήρχε ένα είδος στο οποίο έβαζες μουσική και λεγόταν κασέτα. Όταν κόλλαγε τη γύριζες με μολύβι. Κι έπαιζε σε κασετόφωνο. Ξεκίνησα να παίζω στην πλάκα, κι ευκαιριακά, σε μια ντισκοτέκ στο Βόλο. Αργότερα στο Παρίσι, κι ακόμα πιο πολύ όταν πήγα Βρυξέλλες και είχα λεφτά στην τσέπη, ανακάλυψα τα περιοδικά,..
αλλά και τους δίσκους. Το βινύλιο. Διάβαζα περιοδικά κι άκουγα μουσική, ασταμάτητα. Και σε όποιο κατ' οίκον πάρτι τύχαινε, έκανα τον dj. Με κασέτες ειδικά φτιαγμένες για πάρτυ. Που να βρούμε την κονσόλα...
(...)
Τα πρώτα λεφτά που έβγαλα δουλεύοντας στις Βρυξέλλες, πήγα και αγόρασα δύο θηριώδη στερεοφωνικά συστήματα. Ένα για το σπίτι (που το έχω ακόμα) κι ένα για το αυτοκίνητο, με κάτι ηχεία ογκώδη, σπιτικού χαρακτήρα. Την ώρα που άκουγα, ξεφύλλιζα περιοδικά. Τα 80's ήταν η εποχή που τινάχτηκαν στα ύψη τα περιοδικά μοντέρνου lifestyle. Face, Blitz, City, Actuel, Photo, Interview, κόλαση γινόταν στα πατώματα και γύρω από το κρεβάτι. Σαν διαλυμένο περίπτερο ήταν το σπίτι μου. Η συνέχεια γνωστή. Έφτιαξα καμιά 25αρια περιοδικά σαν κι αυτά που έβλεπα και 4 ραδιοφωνικούς σταθμούς. Ό,τι μου άρεσε το έκανα επάγγελμα. Κι αυτό θα συνιστούσα στους πιτσιρικάδες.
(...)
Έκανα πάνω από 20 χρόνια ραδιόφωνο, κάθε μεσημέρι 12-2. Έκανα στο Klik, έκανα και στο Nitro. Και στην αρχή το έκανα και στο Sfera. Επειδή γυρνώντας πίσω είχα αρχίσει πια να γουστάρω και τα λαϊκά. Όταν ήρθε η καταστροφή, τελείωσαν όλα. Και τα περιοδικά, και οι σταθμοί, και το ντιτζεϊλίκι.
(...)
Εδώ και ενάμιση μήνα, ο Galaxy 92 παίζει αυτό που έφτιαξα. Εμένα μου αρέσει και μου αρέσει πολύ, αλλά περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Αν αρέσει σε πολλούς έχει σημασία. Αλλά σε αυτό θα χρειαστούμε 5-6 μήνες να το καταλάβουμε. Εγώ προς το παρόν δε θα κάνω εκπομπή. Το σκέφτομαι για μετά τα Χριστούγεννα. Έχω πολλές δουλειές, δεν προλαβαίνω. Μπορεί καμιά φορά να πηγαίνω γκεστ σε άλλους να λέω καμιά μαλακία.
(...)
Όπως και να 'ναι, επέστρεψα στα χόμπι και στον τόπο του εγκλήματος.  Μπορεί να ξαναείμαι τυχερός. Στο φινάλε, όπως έλεγε και ο Churchill "Είμαι πάντα αισιόδοξος. Δεν φαίνεται να έχει και καμία χρησιμότητα να είμαι οτιδήποτε άλλο".



Αποσπάσματα από κείμενο του Πέτρου Κωστόπουλου στο toratora (Διαβάστε το ολόκληρο ΕΔΩ)