ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014

Χειμωνάς-gate: ο τρελαμένος (με το facebook) συγγραφέας

«Θεωρώ αστείο να πρέπει να απολογηθώ δημοσίως για έναν καυγά στο Facebook. Συγκρούστηκα με μια κυρία, το θέμα αφορά αποκλειστικά εμένα και αυτήν. Στους υπόλοιπους δεν πέφτει κανένας λόγος. Και φυσικά στεναχωρήθηκα. Είναι πολύ άσχημο να σε βρίζει όλη η Ελλάδα».
 Τάδε έφη ο πολιτευτής του ΠαΣοΚ και τρελαμένος (με το facebook) συγγραφέας, Θανάσης Χειμώνας. Ο γιος του Γιώργου Χειμωνά και της Λούλας Αναγνωστάκη μίλησε στη LiFo και στη Μυρένα Σερβιτζόγλου για το Χειμωνάς-gate που συνίσταται σε χυδαίους απαξιωτικούς προσωπικούς χαρακτηρισμούς μέσω fb.
 Ο Χειμωνάς, ως (αθυρόστομος) Πασόκος, ταυτίζεται με τον αείμνηστο Βαγγέλη Γιαννόπουλο αλλά και με τον Θεόδωρο Πάγκαλο. Απαντώντας σε σχετική ερώτηση αναφέρει χαρακτηριστικά:
«Ναι, είμαι οξύθυμος και όταν κάποιος μου μιλάει άσχημα γίνομαι απίστευτα αθυρόστομος. Δεν..
θεωρώ πως είναι σημαντικό ελάττωμα. Ακόμα και ως πολιτικός. Και ο Βαγγέλης ο Γιαννόπουλος ήταν αθυρόστομος και ο Θεόδωρος Πάγκαλος είναι. Δεν έκαναν όμως αυτοί κακό στη χώρα. Κάποιοι άλλοι που μιλάνε με το σεις και με το σας την κατέστρεψαν».
Ιδού πως περιγράφει ο ίδιος ο συγγραφέας το "Χειμωνάς-gate":
«Στηλίτευα (στο fb) μια ανακοίνωση, που έβγαλαν οι νοσηλευτές του Δρομοκαϊτειου εναντίον της Βίκυς Σταμάτη. Θεωρώ εξωφρενικό και ντροπιαστικό για την χώρα να υβρίζεται δημοσίως ένας άνθρωπος ψυχικά ασθενής (έτσι τουλάχιστον κρίθηκε από ειδικούς η κυρία Σταμάτη), ό,τι και αν έχει κάνει στη ζωή του. Δύο μέρες μετά το ποστάρισμα, μια κυρία διαφώνησε με άγαρμπο τρόπο, εγώ ανέβασα στους τόνους και η κυρία μου απηύθυνε έναν απαξιωτικό προσωπικό χαρακτηρισμό. Τότε, εκτόξευσα την φράση, που έγινε γνωστή, και μετά από λίγο υπήρχε παντού. Τα υπόλοιπα είναι ιστορία.... Μου προξένησε μεγάλη εντύπωση η έκταση που πήρε το θέμα, μιας και δεν είναι η πρώτη φορά που κάτι τέτοιο συμβαίνει στο προφίλ μου. Θεωρώ βέβαιο πως κάποιος διέδωσε το print screen για να με βλάψει συνειδητά. Θα ψάξω να βρω ποιος είναι και ενδεχομένως να κινηθώ νομικά εναντίον του μια και για τρεις μέρες δεχόμουν συστηματικά ύβρεις και απειλές. Για έναν καυγά στο Facebook...»