ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

Σπανοπούλου: Θα σας δω στα γουναράδικα του ΕΔΟΕΑΠ!

«ΔΕΝ θα είμαι υποψήφια, ούτε καν ψηφοφόρος(!) στις επικείμενες εκλογές για την ΠΟΕΣΥ, αφου ο παραταξιακός συνδικαλισμός της ΕΣΗΕΑ φρόντισε με τη ρεβανσιστική, αντιδημοκρατική, και παράλογη διαγραφή μου, να με κρατήσει στον πάγκο!». Αυτό αναφέρει σε δημόσια τοποθέτησή της  η τέως πρόεδρος του ΕΔΟΕΑΠ, Ελένη Σπανοπούλου που έχει προσφύγει στη Δικαιοσύνη κατά της ΕΣΗΕΑ καθώς η προσπάθεια της για αναστολή της πειθαρχικής ποινής με ασφαλιστικά μέτρα απορρίφθηκε. Η Σπανοπούλου στην δημόσια τοποθέτηση της αναφέρει χαρακτηριστικά:
«Δημόσια τοποθέτηση  και προσφυγή στη Δικαιοσύνη
 για την τιμωρητική διαγραφή μου από την ΕΣΗΕΑ
Συνάδελφοι, ενημερώνω ότι
ΔΕΝ θα είμαι υποψήφια, ούτε καν ψηφοφόρος(!) στις επικείμενες εκλογές για την ΠΟΕΣΥ, αφου ο παραταξιακός συνδικαλισμός της ΕΣΗΕΑ φρόντισε  με τη ρεβανσιστική, αντιδημοκρατική, και..
παράλογη διαγραφή μου, να με κρατήσει στον πάγκο!
Το λόγο τώρα έχει η Δικαιοσύνη καθώς στις 20 Νοεμβρίου 2014 εκδικάζεται η προσφυγή μου κατά της ΕΣΗΕΑ.
Η προσπάθεια μου για αναστολή της πειθαρχικής ποινής με ασφαλιστικά μέτρα απορρίφθηκε, με την ΕΣΗΕΑ ,  το Σωματείο στο οποίο  ανήκω  με συνέπεια 35 χρόνια, να παρίσταται εναντίον μου με  νομικά επιχειρήματα για εισαγγελικές έρευνες που οι ίδιοι προκάλεσαν!
Θα σας δω στα γουναράδικα του ΕΔΟΕΑΠ !
Ελένη Σπανοπούλου»