ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014

Αλ. Μπακατσέλος: Δεν έχω καμία σχέση με το κανάλι Action24

Διαψεύδει το πρωτοσέλιδο της εφημερίδας Κontra Νews του Γ. Kουρή, περί άσκησης κακουργηματικής ποινικής δίωξης σε βάρος του για τα θαλασσοδάνεια του ΤΤ, ο εκδότης του Αγγελιοφόρου Αλέξανδρος Μπακατσέλος.
Ο επιχειρηματίας εξέδωσε ανακοίνωση-απάντηση για το δημοσίευμα της «Kontra News», στο οποίο -μεταξύ άλλων- αναφέρεται ότι η ποινική δίωξη εναντίον του «έχει σχέση με δανεισμό εκατομμυρίων ευρώ από το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο χωρίς τραπεζικά κριτήρια και ότι πρόκειται δηλαδή για πολιτικό ρουσφέτι ενός ακόμα επιχειρηματία που διαπλέκονταν με το πολιτικό σύστημα».
Ο Αλ. Μπακατσέλος κάνει λόγο για συκοφαντίες που προσβάλλουν την προσωπικότητά του, ξεκαθαρίζει ότι δεν έχει καμία σχέση με το Action24 και προαναγγέλλει άμεση προσφυγή στη Δικαιοσύνη.
Στην ανακοίνωση -μεταξύ άλλων- αναφέρει χαρακτηριστικά:..
"- Δεν έχω λάβει ποτέ εγώ ή η εταιρία στην οποία μετέχω εγώ ή πρόσωπα της αμέσου οικογενείας μου τραπεζικό δανεισμό από το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο ή την Proton Bank, πολύ δε περισσότερο δεν έχω λάβει εγώ ή οι εταιρίες που εκπροσωπώ «θαλασσοδάνεια»!!, όπως εν γνώσει της αναληθείας υποστηρίζεται από τον συκοφάντη άγνωστο συντάκτη.
- Δεν έχει ασκηθεί καμία απολύτως δίωξη εναντίον μου για οποιονδήποτε λόγο και αιτία σε σχέση μάλιστα με την υπόθεση του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου.
- Δεν έχω ζητήσει ούτε ποτέ μου έχει προσφερθεί «πολιτικό ρουσφέτι», όπως χωρίς αιδώ αναφέρεται στον εν λόγω λίβελο.
- Δεν έχω καμία απολύτως σχέση με τον τηλεοπτικό σταθμό «ACTION 24», όπως παραπλανητικά αφήνεται να εννοηθεί από το συκοφαντικό δημοσίευμα, καθόσον η είδηση αυτή αρθρώνεται οργανικά ως υπότιτλος της κυρίας είδησης για την δήθεν δίωξή μου για τα δήθεν «θαλασσοδάνεια»! 
Μετά ταύτα και δεδομένης της προσβολής της τιμής και υπολήψεως την οποία υπέστην, και η οποία πολλαπλασιάστηκε από την αναμετάδοση της από άλλα μέσα ενημέρωσης, τα οποία υιοθέτησαν άκριτα τους αναληθείς ισχυρισμούς, ενημερώνω ότι η συνέχεια θα δοθεί ενώπιον των αρμόδιων δικαστικών αρχών, στις οποίες και θα προσφύγω άμεσα προς διασφάλιση των συμφερόντων μου."