ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

Στην ψαραγορά της ενημέρωσης

Το διαβάσαμε στο μπλογκ harddog-sport, μας έκανε εντύπωση για την ευθύτητά του, ταυτιζόμαστε μαζί του και το αναδημοσιεύουμε:

Η ενημέρωση στο ίντερνετ είναι δωρεάν, αλλά νιώθω την αξία κάθε χτυπήματος βγαλμένη από τη δική μου αγοραστική δύναμη – σαν να το πληρώνω από το υστέρημά μου. Δεν μπαίνω σε σάιτ που κάνουν παιχνίδια, κατασκευάζουν ειδήσεις, τρολάρουν ή αντιπροσωπεύουν εφημερίδες που δεν θα τις έπιανα στα χέρια μου ούτε για προσάναμμα. Το «χτύπημα» στο ίντερνετ είναι ψήφος, είναι δύναμη. Δεν το προσφέρω αβασάνιστα για να το κάνουν σημαία δημοφιλίας και να το εξαργυρώσουν.. στην ψαραγορά τής ενημέρωσης.
Δεν ανταποκρίνομαι στις προσκλήσεις να δηλώσω ότι μου αρέσει η σελίδα τάδε αν πραγματικά δεν μου αρέσει. Οι προκάτ προσκλήσεις του facebook δεν έχουν καν την ευγένεια να το ζητήσουν κομψότερα, όπως «δηλώστε το ΑΝ σας αρέσει η σελίδα τάδε»...
Απλώς προστάζουν: «Δηλώστε ότι σας αρέσει»! Δεν κάνω like για να ανταποδώσει τα like, δεν μετέχω σε διαδικτυακές κλίκες ανταλλαγής ευαρέσκειας και δεν γίνομαι κρίκος μιας αλυσίδας ψεύτικων πληροφοριών κοινοποιώντας λινκ «ειδήσεων». Δεν ανοίγω αφελή κείμενα που ανεβάζουν στο facebook σε μια  πρωταπριλιά διαρκείας. Και αν εκείνοι με θεωρούν ομοίως αφελή δεν τους το επιβεβαιώνω κλικάροντας στις ανοησίες τους και ανεβάζοντας το κοντέρ τους..