ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Δευτέρα 25 Μαρτίου 2013

Ο Ηλίας Μάτσικας, τα 30 χρόνια στην έντυπη δημοσιογραφία και τα περί εφημερίδας με τον Ν. Φελέκη

«Καμία σχέση με καμία έκδοση εφημερίδας οιουδήποτε έχω και ούτε πρόκειται να έχω για προσωπικούς λόγους». Αυτό αναφέρει σε επιστολή του o Hλίας K. Μάτσικας -πρώην στέλεχος του ΔΟΛ και τέως διευθυντής του ΑΠΕ- απαντώντας σε ανάρτησή μας σχετικά με έκδοση εφημερίδας από τον Νίκο Φελέκη. Ο Ηλ. Ματσίκας, αναφέρει στην απάντησή του:
«Παρακολουθώ επί μακρό χρονικό διάστημα την προσπάθεια που κάνετε στο διαδίκτυο για θέματα του χώρου της δημοσιογραφίας.
Αρκετές φορές είχατε ασχοληθεί με το πρόσωπό μου, άλλοτε θετικά και άλλοτε αρνητικά κατά τη διάρκεια της περιόδου που προσπάθησα να συμμαζέψω τα ασυμμάζευτα στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, από όπου τελικά απολύθηκα μετά από απηνή πολιτικό διωγμό του κυβερνητικού εκπροσώπου συνεπικουρούμενου..
από ομάδα ανώνυμων "γνωστών-αγνώστων" μπλόγκερς.
Σας ενημερώνω ότι καμία σχέση με καμία έκδοση εφημερίδας οιουδήποτε έχω και ούτε πρόκειται να έχω για προσωπικούς λόγους.
Μπορεί να μετρώ 30 χρόνια στην έντυπη δημοσιογραφία εκ των οποίων 20 σε διευθυντικές θέσεις στα ΝΕΑ, δυστυχώς όμως -εποχές που ΄ναι, όπως γράφετε - δεν ευελπιστώ ότι θα καταφέρω να βοηθήσω οποιονδήποτε στην έκδοση διαφορετικής εφημερίδας.
Τέλος, σας ευχαριστώ για τη μέχρι σήμερα ενασχόλησή σας με το πρόσωπό μου και σας παρακαλώ να αναρτήσετε την απάντησή μου.
Σας ευχαριστώ πολύ
Ηλίας Κ. Μάτσικας»

zoo: Το ότι ο Φελνίκος ψάχνεται για έκδοση εφημερίδας προφανώς και ισχύει. Απλώς ο Ηλίας Μάτσικας -για προσωπικούς λόγους όπως αναφέρει- δεν προτίθεται να συμμετάσχει στην όποια προσπάθεια ευοδοθεί.