ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

Τι απαντάει ο Θέμος Αναστασιάδης σχετικά με τη δίωξή του

«Αν ήταν όλοι οι φοροφυγάδες σαν εμένα η Ελλάδα δεν θα είχε πρόβλημα». Eτσι απάντησε ο Θέμος Αναστασιάδης σχετικά με τη δίωξη που του ασκήθηκε από την Εισαγγελία Πρωτοδικών για φοροδιαφυγή και νομιμοποίηση εσόδων από παράνομη δραστηριότητα. Τα αδικήματα αφορούν ποσό 3,5 εκατομμυρίων ευρώ, που δεν δικαιολογείται βάσει των οικονομικών στοιχείων που έχει δηλώσει.
Ο Αναστασιάδης σε σημείωμά του στο prothema.gr αναφέρει χαρακτηριστικά:
«Επειδή πρωτίστως με ενδιαφέρει η γνώμη του κόσμου και του κάθε πολίτη, είναι στη διάθεση του οιουδήποτε όλες μου οι φορολογικές δηλώσεις από τις οποίες προκύπτει ότι τα τελευταία δέκα χρόνια είμαι μεταξύ των ελάχιστων Ελλήνων που πληρώνουν ετησίως από 200.000 ευρώ έως 300.000 ευρώ φόρο προσωπικού εισοδήματος, πέραν..
των εκατομμυρίων ευρώ φόρου που καταβάλλουμε από τις εταιρίες που δημιουργήσαμε ως δημοσιογράφοι και απασχολούν 300 εργαζομένους.
Βρείτε  μου άλλον έναν φορολογούμενο που να πληρώνει τόσα στο κράτος κάθε χρόνο. Αν ήταν σαν εμένα όλοι οι «φοροφυγάδες»  σίγουρα δεν θα ‘χε κανένα πρόβλημα η Ελλάδα
»...
Η δίωξη εναντίον του εκδότη-δημοσιογράφου ασκήθηκε έπειτα από παραγγελία προς την Εισαγγελία Πρωτοδικών του αναπληρωτή οικονομικού εισαγγελέα Σπ. Μουζακίτη. Η δικογραφία ανατέθηκε σε ανακριτή, ενώπιον του οποίου θα κληθεί να καταθέσει ο Αναστασιάδης.