ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012

Το καλό που σου θέλω, Θοδωρή


του Κώστα Γιαννακίδη

Που λες Θοδωρή τη θυμάμαι τη μέρα. Βγήκες στην αίθουσα αφίξεων με εκείνο το χαμόγελο της μακεδονικής μαγκιάς που έχει αποκτήσει νεοπλουτίστικη αυτοπεποίθηση και ιστορική δικαίωση. Και καλά έκανες. Παικταράς ήσουν, μάγκας και άντρας με ιατρική βεβαίωση που έδειχνε ότι τα επίπεδα της τεστοστερόνης σου είναι πάνω από το φυσιολογικό. Άλλωστε φιλαράκι εγώ, όπως και όλοι οι άλλοι, μείναμε στο Revolution που ήταν γραμμένο στη μπλούζα σου. Επανάσταση. Και χαμηλά η μπάλα. Και ο ΠΑΟΚ πάνω από όλα.
Και εγώ να είμαι στη Marfin στα Βριλήσσια στημένος για να πάρω μετοχές Θοδωρή. Και να τον λέω τον υποδιευθυντή ότι εσύ δεν είσαι Ντέμης, ότι, εντάξει, ΠΑΟΚ είμαι και δεν τρώω πρόλογο. Κλάιν μάιν Θοδωρή αν θα με λέγανε μέτοχο ή οτιδήποτε άλλο. Εγώ να σε στηρίξω ήθελα για αυτό και..δεν με ένοιαζε να παίρνω ενημέρωση μετόχου και να έχω την τυπική αλληλογραφία με την εταιρία. Άσε μην μπαίνουμε και σε έξοδα. Ο ΠΑΟΚ πάνω από όλα δεν λέγαμε;

-Διαβάστε εδώ τη συνέχεια του άρθρου