ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Τρίτη 19 Ιουνίου 2012

Ο βαζελάκος, ο επίκτητος και ο «γερμανοτσολιάς»


Oταν πήγα να ψηφίσω συνοδευόμουν από τον μικρό μου γιό, τον «βαζελάκο». Μπαίνοντας μαζί πίσω από το παραβάν τον έβαλα να δει τα ψηφοδέλτια και να προτείνει αυτό που εκείνος προτιμά με βάση τις ονομασίες. Μετά από αρκετό ψάξιμο το πρόσωπό του φωτίστηκε: «Αυτό μπαμπά να βάλουμε στο φάκελο!» μου ανακοίνωσε δείχνοντάς μου ένα ψηφοδέλτιο που είχε σήμα το τριφύλλι κι έγραφε Παναθηναϊκό Κίνημα…
Τελικά το γεγονός ότι το ΠΑΝ.ΚΙ πήρε 12.439 ψήφους στις εκλογές της 17ης Ιουνίου δεν είναι δυσεξήγητο. Είναι βέβαια πολύ πιθανόν ο 10χρονος γιός μου να έχει περισσότερο μυαλό από τους 12.439 που ακολούθησαν κάποιον Μπέτσκα ο οποίος έχει ως κεντρικό σύνθημα «Τέρμα τα αστεία, τον λόγο τώρα έχει η θύρα 13». Θεωρώ επίσης πολύ πιθανόν, πως ο 10χρονος γιος μου μπορεί να έχει λίγο περισσότερο μυαλό από τον 44χρονο πολυαγαπημένο «επίκτητο» φίλο μου που ψήφισε τον Θ. Τζήμερο που -ο ίδιος αποκαλύπτει ότι- ενοχλήθηκε επειδή τον αποκάλεσαν «γερμανοτσολιά» και..
«μικροτσούτσουνη κομπλεξάρα»…
Υ.Γ: Ο Τζήμερος μας απειλεί ότι θα επανέλθει ΞΑΝΑ με τη ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ…