ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

Ο Γιάννης Χάρης, ο Χρήστος Μεμής και η ιστορία μιας άφαντης σελίδας στα «Νέα»

Διαβάστε μια ιστορία που δείχνει πως λειτουργούν τα Μέσα Ενημέρωσης, οι διευθυντές τους και πως αντιμετωπίζονται οι εργαζόμενοι στο χώρο των media:

(...) Το Σάββατο που κυκλοφορεί η εφημερίδα (Τα Νέα) η σελίδα μου δεν υπάρχει. Τηλεφώνημα στον αρχισυντάκτη, δεν έχει ιδέα. Τηλεφώνημα στη Μικέλα Χαρτουλάρη, υπεύθυνη του Βιβλιοδρομίου, δεν έχει ιδέα, μένει μάλιστα κατάπληκτη αφού την είχε δει τη σελίδα κανονικά στη θέση της.
Τρεις μέρες μετά, Τρίτη , ειδοποιούμαι από τη Μικέλα Χαρτουλάρη πως η συγκεκριμένη σελίδα που για άρρητους πάντοτε λόγους κόπηκε, θα πληρωθεί, αλλά η σελίδα εν γένει σταματά. Με εντολή του κ. Χρίστου Μεμή, του διευθυντή της εφημερίδας, παύω να γράφω –μέχρι νεωτέρας. Η απόφαση έχει, λέει, σχέση με τις περικοπές, που ξεκινούν από τους εξωτερικούς συνεργάτες, όπως η αφεντιά μου.
(...) Με τον κ. Χρίστο Μεμή, που διαδέχτηκε τον Παντελή Καψή στη διεύθυνση, δεν φάνηκε αρχικά να υπάρχει πρόβλημα. Ίσα ίσα, από εκτίμηση προφανώς, μου ζητήθηκε να γράψω διάφορα εκτάκτως, που δεχόμουν κάθε φορά να τα γράψω, για να..μη φανεί διαφορετικά σαν άρνηση να συνεργαστώ ειδικά με τη νέα διεύθυνση.
(...) Κάποια στιγμή, σύμπτωση ή αφορμή, το ιμέιλ ενός αναγνώστη, που φτάνει στις «επιστολές» της εφημερίδας, οι «επιστολές» το προωθούν στον διευθυντή και ο διευθυντής σ’ εμένα. Θεώρησα πως είναι για ν’ απαντήσω, δημοσιεύω στη στήλη μου το ιμέιλ, που αναφέρεται σε σχόλιό μου για τον Μπαμπινιώτη, και σχολιάζω, ούτε τα φαιδρά ούτε τα ιταμά του, παρά μόνο ένα ουσιαστικό σημείο.
Και αυτή η σελίδα ετοιμάστηκε, και Πέμπτη βράδυ, όταν είναι πανέτοιμο το Βιβλιοδρόμιο, μου τηλεφωνεί η Μικέλα Χαρτουλάρη και μου ανακοινώνει πως η σελίδα κόπηκε: Δε γίνεται να γράφω για τον Μπαμπινιώτη, που γράφει στο αδελφό Βήμα, ήταν η παρατήρηση-εντολή που μου μεταφέρθηκε, δεοντολογία που επιστρατεύτηκε ξαφνικά έπειτα από δώδεκα ολόκληρα χρόνια, όταν έγραφα πολύ συχνότερα για τον Μπαμπινιώτη, σε σχέση με ένα σκέτο σχόλιό μου τώρα
Διαβάστε εδώ ολόκληρη την ιστορία...

Υ.Γ.(z): Λέτε ο διευθυντής να μην «γούσταρε» τον Γιάννη Χάρη επειδή έγραφε το μικρό του όνομα (του Μεμή) με «Ι»;