ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Πέμπτη 8 Απριλίου 2010

Αποζημίωση 500.000 ευρώ ζητά ο Γκιόλιας από το Μάκη




Ο δημοσιογράφος Σωκράτης Γκιόλιας με αγωγή κατά του Δημοσιογράφου Μάκη Τριανταφυλλόπουλου ζητά ως ηθική αποζημίωση το ποσό των 500.000 ευρώ.
Αφορμή για τη νέα τους αντιπαράθεση, στάθηκε το δημοσίευμα της Veto με τίτλο «troktiko / Το who is who του «πρίγκιπα» της λάσπης Τα αφεντικά, οι ιπποκόμοι και το υπηρετικό προσωπικό της διαδικτυακής αυλής».
Ο Γκιόλιας αναφέρει μέσω του δικόγραφου: «Το επίδικο δημοσίευμα περιέχει ψεύδη, παραπληροφόρηση, συκοφαντικούς, δυσφημιστικούς και απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς, που με θίγουν ως καταξιωμένο δημοσιογράφο, ως άνθρωπο με φίλαθλο πνεύμα και ως θρησκευόμενο άτομο».
Ο δημοσιογράφος υποστηρίζει πως..... προσεβλήθη η προσωπικότητά του, αναφέροντας: «Προσβλήθηκε το επί της ιδίας μου προσωπικότητας δικαίωμα να απολαμβάνω της εκτιμήσεως και του σεβασμού του περιγύρου μου και να περιχαρακώνω την τιμή και την υπόληψή μου ως ατόμου και ως επαγγελματία… Η προσβολή ήταν παράνομη, διότι εν γνώσει των εναγομένων αφενός διαδόθηκαν ψευδή γεγονότα, με σκοπό την ευθεία αμφισβήτηση της προσωπικής και επαγγελματικής μου ηθικής και αφετέρου υπέστην βάναυση εξύβριση και προσβολή της προσωπικότητάς μου, που ήταν απρόκλητη, αναιτιολόγητη και ισοπεδωτική».