ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Παρασκευή 5 Μαρτίου 2010

Τα παραδημοσιογραφικά blogs και οι αγράμματοι κουτσομπόληδες





Eύστοχο το editorial του Νίκου Φωτάκη στο περιοδικό Big Fish του Πρώτου Θέματος που αναφέρεται στα «παραδημοσιογραφικά blogs που εκτοξεύουν λάσπη κατά πάντων». Ο Φωτάκης κάνει λόγο για «τσούρμο αγράμματων κουτσομπόληδων» και «πετροπόλεμο μεταξύ... ανώνυμων δημοσιογράφων». Αναλυτικά το editorial του μικρού Φώτη:

O TΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ τα blogs από τα «παραδοσιακά» / «καθεστωτικά» / «παλιά» / «χάρτινα» (διαλέξτε τον επιθετικό προσδιορισμό που προτιμάτε) media θα ήταν θλιβερός, αν δεν ήταν τόσο αστείος. Ενώ δηλαδή στον υπόλοιπο πλανήτη, αυτή η κατάκτηση του web 2.0 επέτρεψε στους ανθρώπους να επικοινωνούν μεταξύ τους γράφοντας όποια στιγμή θέλουν χωρίς να δίνουν λογαριασμό σε κανέναν αυτό που σκέφτονται για οποιοδήποτε θέμα, είτε είναι η πολιτική, είτε οι τέχνες, είτε απλώς αυτό που έφαγαν το μεσημέρι, εμείς επιτρέψαμε σε ένα τσούρμο αγράμματων κουτσομπόληδων να σφετεριστούν ένα Μέσο και να δημιουργήσουν ένα δίκτυο παραδημοσιογραφικών blogs που εκτοξεύουν λάσπη κατά πάντων.
ΤΑ ΚΑΛΑ ΝΕΑ βέβαια είναι πως αυτός ο πόλεμος των παλιών και νέων Μέσων στην Ελλάδα δεν συμβαίνει μόνο στο πεδίο του παραπολιτικού κουτσομπολιού. Συμβαίνει και σε άλλους τομείς. Τα κορίτσια που γνώρισε και συγκέντρωσε η Ζωή Δημητρίου, κάνοντας το θέμα για τις Ελληνίδες
fashion bloggers, μιλάνε (σ.z. έχει ρεπορτάζ στο περιοδικό) για το στυλ με έναν τρόπο και έναν λόγο που κανένα γυναικείο περιοδικό δεν έχει καταφέρει να αρθρώσει (η φρεσκάδα, το χιούμορ, τα αντανακλαστικά είναι άγνωστες έννοιες). Αυτό που κυρίως κατάφεραν είναι να μιλάνε σαν κανονικοί άνθρωποι. Κι αυτό, σε μια αγορά όπου blogging θεωρείται ο πετροπόλεμος μεταξύ ανώνυμων δημοσιογράφων, είναι σχεδόν κοσμογονικό.