ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ - Για οποιοδήποτε παράπονο ή σχόλιο μπορείτε να επικοινωνήσετε με τους zoornalistas στο email: zoornalistasgr@googlemail.com

Πέμπτη 18 Μαρτίου 2010

Γ. Γεωργίου: Θα πω πέντε - δέκα κουβέντες και πάπαλα…




ΑΠΟΧΩΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ,
ΑΠΟΧΩΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ,
ΑΠΟΧΩΡΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ
ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΜΕΣΟ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ!..






Ολοι αναρωτιούνται για το τι προέκυψε με τον Γιώργο Γεωργίου και στάθηκε η αιτία ή η αφορμή να ανακοινώσει στον «αέρα» ότι αποχωρεί από όλα τα ΜΜΕ στα οποία εργάζεται και να δημοσιοποιήσει ότι σταματάει τη δημοσιογραφία. Χθες στην εκπομπή του στο ΤέλεΑστυ δεν μιλούσε για ένα 5λεπτο, μετά πήγε σε διάλειμμα και όταν επέστρεψε έκανε τις ανακοινώσεις του.
Διαβάστε το τι ακριβώς είπε ο Γεωργίου: ....
«Λοιπόν για να τελειώνουμε. Θα πω πέντε, δέκα κουβέντες και πάπαλα…
Αποχωρώ από την τηλεόραση, αποχωρώ από το ραδιόφωνο, αποχωρώ από τις εφημερίδες και από όποιο άλλο μέσο απασχολούμαι.
Και από τον Φίλαθλο και από τη Real News και από τον Real fm και από την KingBet και από το ΤηλεΑστυ. Δεν έχω τίποτα ούτε με το μαγαζί που είμαι αυτή τη στιγμή (το ΤηλεΑστυ), ούτε με τον Καρατζαφέρη. Δεν έχω παράπονο ούτε με το Γιώργο, ούτε με τον Γιάννη Καρατζαφέρη με τον οποίο η συνεργασία μου είναι άψογη. Δεν είναι αυτός η αιτία που εγκαταλείπω τη δουλειά μου.
Το ίδιο συμβαίνει και με το Νίκο Χατζηνικολάου και τον Ανδρέα Κουρή και με τον Στέλιο Χατζηνικολάου και εκεί η συνεργασία μου είναι άψογη. Δεν είναι αυτοί οι άνθρωποι η αιτία που εγκαταλείπω το Real fm και τη Real News.
Επίσης δεν έχω τίποτε για τον Καραγιαννίδη και τον Κολοκοτρώνη επειδή φεύγω από τον Φίλαθλο. Είμαι εκεί 28 χρόνια και φεύγω κι από κει. Δεν έχω τίποτε με την KingBet που οι άνθρωποι μου έχουν φερθεί άψογα κι αυτοί.
Είναι η τελευταία φορά που βγαίνω στο γυαλί, σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους για τα 28 χρόνια που κάναμε παρέα.
Γειά χαρά»...